December - 2018
H K S C P S V
  01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

Nyári Kollégium 2017 - Summer Dorm 2017

(for English version please scroll down)

 

Nyári kollégium 2017

 

Jelentkezési időszak:

  •  2017. április 12. 22:00 – 2017. május 26. 24:00

Eredmény:

 

2017. május 14-én a kollégium honlapján, illetve a portán lesz elérhető. Azon hallgatóknak, akik felvételt nyertek a nyári kollégiumba, legkésőbb 2017. május 25-ig a titkárságra el kell juttatni az aláírt bérleti szerződést 2 példányban (a jelenleg bent lakó hallgatóknak is kötelező). Amennyiben a megadott határidőig az aláírt szerződés nem kerül leadásra, a hallgató jelentkezését érvénytelennek tekintjük és a szabad férőhely újra kiosztásra kerül. (A szerződés minta feltöltésre kerül az eredményekkel együtt).

  • Jelentkezés térítésmentes visszamondására 2017. május 12. 12:00 óráig van lehetőség a tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu -ra küldött e-mailen. A további lemondás feltételeit, jelen kiírás, valamint  a bérleti szerződés tartalmazza.
  • Papíron, személyesen, telefonon, emailben vagy bármilyen más módon nem fogadunk el jelentkezést, illetve a jelentkezéssel kapcsolatos egyéb kérést.

A nyári kollégium díja egységesen 833Ft/fő/nap; 25.000 Ft/fő/hó.

A nyári kollégiumi díj befizetése:

  • NEPTUN-on keresztül a szokásos módon kell majd teljesíteni a kötelezettséget az aktív jogviszonyú hallgatóknak. Nem BCE-s hallgatók esetében (végzett hallgatók is) a BCE által kiállított számla alapján történik a fizetés.
  • A díjfizetés határideje: a Neptunban / számlán jelzett időpont.
  • Internet díja a nyári időszak alatt: 2.500 Ft/hó, mely befizetésének módja és határideje a kollégiumi díjjal megegyezik. (A díj kiírása igénylés alapján történik, technikai probléma esetén kérjük, fordulj a rendszergazdához!)

A nyári kollégium szintjei:

  • F1-5., valamint L1-3. szintjei. (A szobaigényeket csak korlátozottan tudjuk figyelembe venni!)

Átköltözés ideje:

  • Belső átköltözés (a nyári kollégiumba felvételt nyert, és a tavaszi félévben is itt tartózkodó hallgatók részére):
    2017. június 17-18. (belső átköltözés esetén az épületfelelős koordinátornak be kell mutatni az átadott szobát) KIEMELTEN L4, L5 szinteken lakóktól kérjük, hogy tartsák be a határidőt! Amennyiben személyesen nem tud valaki jelen lenni, gondoskodjon meghatalmazottak útján történő átköltözéséről!
  • Beköltözés a jelenleg nem Tarkaréten lakó hallgatók számára: 2017. június 30.
  • FIGYELEM! Nyári kollégium vége (azon hallgatók számára, akik nem nyertek felvételt az őszi tanulmányi félévre): 2017. augusztus 21.

Egyéb fontos információk:

  • A jelentkezési lapon minden Rád vonatkozó információt adj meg! Ha államvizsgázol, azt mindenképp jelöld meg akkor is, ha egyéb okból is kérsz nyári elhelyezést!
  • Amennyiben május 5-ig nem igényeltél nyári kollégiumot, de úgy alakul, hogy mégis szeretnél a nyár folyamán beköltözni, kérjük, töltsd ki a jelentkezési formot és e-mailben jelezd az utólagos kitöltést a tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu címen.
  • Szeretnénk tájékoztatni, hogy amennyiben a beköltözés időpontjáig nem jelzed, hogy mégsem szeretnél az igényelt időszak teljes tartama alatt a kollégiumban maradni, az adott hónap nyári kollégiumi díjának 50%-át ez esetben is ki kell fizetned.
  • A más felsőoktatási intézmény hallgatója 30 napnál nem régebbi hallgatói jogviszony-igazolását is csatolni köteles a szerződéshez.              

Ha bármi kérdésed van a nyári kollégiummal kapcsolatban, keress minket a tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu email címen.

 Jelentkezni az alábbi linken található form kitöltésével lehet:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTP2TcwBCjqv8xV1QYMmq8K3_GL_v-H-VHuEbwzNMJzXGErQ/viewform?usp=sf_link

Amennyiben a bármilyen problémád akadna a kitöltés során, azt a tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu-ra küldött e-mailben jelezheted.

 

 

 

Summer Dormitory 2017

 

Application period:

  •  12th of April, 2017. 12:00 – 26th of May 2017. 24:00

Results:

  • 14th May, 2017 on the website of the dormitory and at the reception with your NEPTUN Code.
  • Who applied successfully have to send his/her signed dormitory’s agreement (2 copies) at the secretariat till 25th of May. (It is obligatory for the current residents as well) If you won’t send your agreement to the secretariat till the deadline then your application will be denied and give the place for someone from the waiting list.
  • We will upload the agreement sample on the website with the results after that you have to send 2 printed copies till the given deadline.
  • You can cancel your application without any consequences till 12nd May, 2017 12:00, if you write an email to the tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu. If you miss the deadline, the cancellation rules will be valid according to the agreement and in this description.
  • The only way we accept the application via the summer dormitory form.

Dormitory fees on summer 833 HUF/person/day, 25.000 HUF/person/month.

Payment of the dormitory fee:

  • Who has an active status on the CUB has to pay the fees via Neptun (except: SH students). Who has a passive status on the CUB (e.g. finished her/his studies) or he/she is a student in an other university will get an invoice from the CUB and need to make the payment via bank transfer.
  • You can check the deadline of the payment in the Neptun system / on the invoice.
  • Internet fee during the summer is: 2.500 HUF/month, the deadline of the payment it will be the same like for the dormitory fee. (We will write the fees based on your answers in the application, so if you have any kind of problem with the internet connection, please visit the system manager).

The following floors will be available on summer:

  • F1-5. and L1-3. floors. (We can handle room requests in a very limited way!)

Internal relocation dates:

  • Internal relocation (residents who live in the dormitory during spring semester and applied successfully on summer):
    17-18. of June, 2017 (before you start your internal relocation please contact with the dormitory administration to get confirmation to got to the other room and when you finished with the relocation, you need to show your previous room). Especially residents from L4, L5 would like to ask to keep the deadline. If you can’t be here on these dates please authorize (in written form) a person to make the relocation instead of you.
  • Check-in day for students who are not living in the dormitory of Tarkarét currently: 30. June, 2017
  • Attention! The end of the summer dormitory (who wont’t be successful on the dormitory application to (2017/2018 I. semester):  21st August, 2017

Further important information:

  • Please fill in every part of the application form. If you are going to apply for the whole summer and you also have a final exam in this semester please give us a note in the application form.
  •  
  • If you haven’t applied for summer till 5th of May, 2017, you have to fill in the form and send an email about the missed deadline and application to the following email:  tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu.
  • If you do not inform us about the cancellation in time, then you have to pay 50% of the summer dormitory fee for the requested period.
  • If you study at an other University, please attach a certificate about your education to the agreement (not older than 30 days).             

If you have any further question, please contact us: tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu.

You can find the application form here:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTP2TcwBCjqv8xV1QYMmq8K3_GL_v-H-VHuEbwzNMJzXGErQ/viewform?usp=sf_link

If you have any kind of problem with the application form please write an email to the following email address: tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu.

 

 

 

Utolsó frissítés: 2018.11.30.