December - 2018
H K S C P S V
  01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

Magyar verzió

A Bérleti Szerződés letöltéséhez kattintson ide.

Kiköltözés és Nyári kollégium 2018

MINDEN KOLLÉGISTA TÖLTSE KI A MELLÉKELT FORMOT!
(A mellékelt form tartalmazza a kiköltözés és a nyári kollégium igényfelmérését is.)

AKI NEM TÖLTI KI, ANNAK SZIGORÚAN 2018.06.15-ÉN EL KELL HAGYNIA A KOLLÉGIUMOT!

KIKÖLTÖZÉS

Kedves Hallgatók!

Kiköltözési időpontok és díjfizetés alakulása:

 - Aki 2018.05.31-ig kiköltözik, júniusra negyed havi kollégiumi díjat kell fizetnie

 - Aki 2018.06.15-ig kiköltözik, júniusra csak félhavi kollégiumi díjat kell fizetnie

 - Aki 2018.06.20-án költözik ki, teljes június havi kollégiumi díjat kell fizetnie

 - Aki 2018.06.30-án költözik ki, teljes június havi kollégiumi díjat kell fizetnie (csak G karos államvizsgázók és SH hallgatók), kiregisztrálás időpontja 2018.06.29. (péntek ügyfélfogadási idő)

 - Aki 2018.07.05-én költözik ki, teljes június havi kollégiumi díjat kell fizetnie, júliusra eső 4 napra nem kell külön (csak T és K karos államvizsgázók)

A fenti időpontoktól eltérő kiköltözésre csak rendkívül indokolt esetben van lehetőség, amennyiben ezt előre jelzed az épületfelelős felé a tarkakolititkarsag(kukac)uni-corvinus(pont)hu email címen. Ha személyesen nem tudsz megjelenni, írj meghatalmazást egy ismerősödnek, aki eljár a nevedben, azonban a határidőt neki is tartania kell! 

A kiköltözés a kiírt kollégiumi díj befizetése után (befizetés igazolásának bemutatásával) történhet meg (kivéve a május 31-ig távozók, részükre a június negyed havi díj május 15-én kerül kiírásra, május 31-i határidővel), a be- és kiköltözési lap aláírásával, a belépőkártya leadásával a titkárságon.

A dolgaid összepakolása után a titkárságon kell jelezned kiköltözési szándékod. Ellenőrizni fogják a szobád tisztaságát. Amennyiben azt nem találják megfelelőnek, nem fogod visszakapni a belépőkártyád letéti díját. Kérünk, a kellemetlenségek elkerülése érdekében a szobát kitakarítva, a hűtőszekrényt leolvasztva hagyd magad után (kiemelten fontos ez a felújításra kerülő szinteken)!

 

Kiemelten fontos, hogy az L1-3, F1-3 szinteken felújítási munkákat végeznek a nyár folyamán, a munkaterület átadására pedig 2018.06.20. után kerül sor. Azon hallgatók, akik ezeken a szinteken laknak, a terület átadás miatt szükséges, hogy tartsák a ki- és átköltözési határidőket, a kiköltözésig fennmaradó időszakra ideiglenes szobában biztosítunk férőhelyet. Az érintett hallgatókat a pontos szobabeosztás elkészüléséről legkésőbb május utolsó hetében értesítjük.

Ha nem költözöl ki legkésőbb június 20-án, és nem nyertél felvételt a nyári kollégiumba sem, úgy a szobában hagyott értékeidet/ingóságaidat egy fényképekkel dokumentált jegyzőkönyv felvétele során összepakoljuk és a kollégium pincéjébe levisszük, melyért 3.500,- Ft különeljárási díjat számítunk fel. Az otthagyott értékekért felelősséget nem vállalunk!

 

NYÁRI KOLLÉGIUM 2018

Kedves Hallgatók!

Nyári kollégiumra pályázni csak 2 hónapos intervallumra lehet!
Kivétel: Azon SH-s államvizsgázók, akiknek júliusban van az államvizsgájuk.

Jelentkezési időszak:

  •  2018. április 26. 08:00 – 2018. május 09. 23:59

 Eredmény:

 

2018. május 14-én a kollégium honlapján, illetve a portán lesz elérhető.

Sikertelen pályázat esetén a pályázat során kitöltött kiköltözési határidők szerint kell kiköltözni.

  • Jelentkezés térítésmentes visszamondására 2018. május 18. 12:00 óráig van lehetőség a tarkakolititkarsag(kukac)uni-corvinus(pont)hu küldött e-mailen.
  • Papíron, személyesen, telefonon, e-mailben vagy bármilyen más módon nem fogadunk el jelentkezést, illetve a jelentkezéssel kapcsolatos egyéb kérést.

Szerződés:

·         Eredményhirdetést követően 2018.06.01-06.15 között le kell adnod a bérleti szerződésed 4 példányban a Tarkaréti Kollégium titkárságán, melyet az eredményhirdetés során kiküldünk.

Amennyiben nem adod le határidőre, úgy nyári kollégiumi férőhelyed fenntartását töröljük!!!!!!!!!!

 

DÍJFIZETÉS:

 

A szerződés aláírását követően 8 napon belül átutalással az egyetem központi bankszámlaszámára kell fizetned a teljes összeget!  (NEM GYŰJTŐSZÁMLÁS FIZETÉS!)

(Közlemény: Nyári koll_TARKA_NÉV_Neptun kód) (További RÉSZLETES ADATOK A SZERZŐDÉSBEN)

3 ágyas szobában: 56.000 Ft/fő/2 hónap

Ezen felül látogató fogadás díja: 1000 Ft/fő/alkalom (max. 15 alkalom/hó; maximum 3 alkalom/hét)

Azon hallgatók, akik nem teljesítik a díj befizetését határidőre, azoknak beköltözését vagy bent maradását megtagadjuk!

 

LEMONDÁS:

Lemondásra a bérleti szerződés megkötését, a teljes díj átutalását követően nincs lehetőség. Korábbi kiköltözés esetén a fennmaradó díj nem jár vissza.

 

A nyári kollégium szintjei:

  • L4-5., valamint F4-5. szintjei. (A nyár folyamán az állványzat miatt mindenképp lesz egy belső átköltözés.)

 

Átköltözés ideje:

  • Belső átköltözés (a nyári kollégiumba felvételt nyert, és a tavaszi félévben is itt tartózkodó hallgatók részére):
    2018. június 19-20. (belső átköltözés esetén az épületfelelős koordinátornak be kell mutatni az átadott szobát) KIEMELTEN L1-3, F1-3 szinteken lakóktól kérjük, hogy tartsák be a határidőt! Amennyiben személyesen nem tud valaki jelen lenni, gondoskodjon meghatalmazottak (írásos meghatalmazással) útján történő átköltözéséről!
  • Beköltözés a Földes Ferenc Kollégiumból és Kinizsi Kollégiumból érkező hallgatók számára: 2018.06.30. Regisztráció: 07.02-én, ügyfélfogadási időben.
  • Beköltözés a jelenleg nem kollégiumban lakó hallgatók számára: 2018. július 01. Regisztráció: 07.02-én, ügyfélfogadási időben.
  • FIGYELEM! Nyári kollégium vége (azon hallgatók számára, akik nem nyertek felvételt az őszi tanulmányi félévre):         2018. augusztus 27.

Egyéb fontos információk:

  • Amennyiben május 09-ig nem igényeltél nyári kollégiumot, de úgy alakul, hogy mégis szeretnél a nyár folyamán beköltözni, kérjük, töltsd ki a jelentkezési formot és e-mailben jelezd az utólagos kitöltést a tarkakolititkarsag(kukac)uni-corvinus(pont)hu címen.

Ha bármi kérdésed van a nyári kollégiummal kapcsolatban, keress minket a tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu e-mail címen.

Jelentkezni az alábbi linken található form kitöltésével lehet (tartalmazza a kiköltözés és a nyári kollégium igényfelmérését is):

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrHmsqI9yBzmSSy8j6YXWLiQIGe370jyk7Mtd3sSE3OdCcyw/viewform

Amennyiben a bármilyen problémád akadna a kitöltés során, azt a tarkakolititkarsag@uni-corvinus.hu-ra küldött e-mailben jelezheted.

English version

 Click here for download Rental Agreement.

Check out process and summer dormitory application 2018

 Filling the checkout/application form (on the following link) is obligatory to everyone!

Check Out Process

Dear Students,

 

Your responses are really important for planning the schedule of the reconstruction and the summer dorm. Thank you for your cooperation.

Dates of checking out:

- Everyone who will check out till 31st May 2018, will have to pay 25% of the dorm fee in June.

- Everyone who will check out till 15th June 2018, will have to pay 50% of the dorm fee in June.

- Everyone who will check out till 20th June 2018, will have to pay the whole dorm fee in June.

- Everyone who will check out till 30th June 2018, will have to pay the whole dorm fee in June. (Only SH students and state examinees) Check out at the secretariat on 29th June (on Friday) at the opening hours.

- Everyone who will check out till 5th July 2018, will have to pay the whole dorm fee in June. (Only state examinees in July) Except: SH examinees who will apply for only July

After you filled the form you can’t change the date of your moving out, only in exceptional cases and you have to inform the secretariat urgently via email (tarkakolititkarsag(kukac)uni-corvinus(pont)hu). If you can’t be here on any of the checking out days, you need to authorize (in written) a person, who can manage this checking out registration process instead of you.

You have to come to the office to do the official cheking out. During the administration (at the secretariat): You have to certify that you settled all of your debts, you have to show that you cleaned your room, sign the checking out paper and give back your entrance card.

Please come to make the deregistration after you packed your belongings and cleaned your room. In case of damage or dirty room we can’t pay you back your deposit. Please clean your fridge, turn it off and leave it open (especially the floors where will be the reconstruction: L1-3, F1-3). 

Especially residents on the L1-3, F-3 have to keep the deadlines and follow the instructions of the management. Who will applied successfully in the summer dorm application or want to stay till the end of June have to move in a temporary room after 20th June, 2018. We will inform the affected persons about the room assignment latest at the end of May. 

If you don’t apply for summer dorm or you don’t move out till the indicated dates, we will go to your room, make a photo about your belongings, collect them and put them in the basement. You have to pay 3500 HUF for that as an extra charge.  We do not assume responsibility for belongings what you left behind.

SUMMER DOMRITORY 2018

Dear Students,

You can only apply for 2 months!

<pre style="background-image: initial; background-position: initial; background-size: initial; background-repeat: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial;">Exception: The SH students who have their final exam in July.</pre>

Application period:

  •  26th of April, 2018. 12 noon – 9th of May 2018. 12 midnight

Results:

  • 14th May, 2018 on the website of the dorm and at the reception with your NEPTUN Code.
  • You can cancel your application without any consequences till 18th May, 2018 12 noon, if you write an email to the tarkakolititkarsag(kukac)uni-corvinus(pont)hu.
  • If your summer dormitory application is invalid or rejected you have to move out on the date what you marked during the application.
  • We won’t accept any application or any other request personally, on paper, by email or telephone. Only through the link of the application form.

Dorm fees in summer (except SH students): 56.000 HUF/person/2 months. If you have a guest after 11 pm, you have to pay 1.000 HUF/person/occasion (maximum 15 occasion/month; maximum 3 occasion/week).

Payment of the dorm fee:

·         You have to pay the dormitory fee within 8 days after you handed in the rent contract. The payment you have to manage by bank transfer to the main bank account of the University (not via the Neptun collect account). Every further details you can find in the rent contract.

·         If you won’t pay the dormitory fee till the deadline, you can’t move in or stay in the dormitory.

Contract:

·         You have to hand in 4 copies of the dormitory rent contract from 1st June 2018 to 15th June 2018 to the Tarkarét dormitory secretariat during opening hours. We will attach it to the application result.

·         If you didn't hand in the contracts till the deadline, we will cancel your dormitory place.

The following floors will be available in summer:

  • L4-5. and F4-5. floors. (During the summer, because of the reconstruction, everybody have to move to another room one time.)

Internal relocation dates:

  • Internal relocation (for residents who has lived in the dorm during spring semester and applied for summer successfully):
    19th and -20th June, 2018 (Before you start your internal relocation please contact the dorm administration to get confirmation of moving in the other room. When you finished with the relocation, you need to show your previous room). WE would like to ask especially residents from F1-3, L1-3 to keep the deadline. If someone can’t be here on these dates please authorize (in written form) a person to make the relocation instead of you.
  • For students who are come from Kinizsi or Földes Ferenc dormitories the date of checking in is 30th June, 2018. Registration: 2nd July,2018 during opening hours of the secretariat
  • For students who don’t live in any dormitory the date of checking in is 1st July, 2018. Registration: 2nd July,2018 during opening hours of the secretariat
  • Attention! The end of the summer dormitory (for those students who won’t be admitted in the dorm application for 2018/2019 I. semester): 27st August, 2018

Other important information:

  • If you didn’t applied for summer dorm till 9th May, 2018, you can still fill the form. In that case you have to send an email about the missed deadline and application to the following email: tarkakolititkarsag(kukac)uni-corvinus(pont)hu.

If you have any further question, please contact us: tarkakolititkarsag(kukac)uni-corvinus(pont)hu.

You can find the application form here:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrHmsqI9yBzmSSy8j6YXWLiQIGe370jyk7Mtd3sSE3OdCcyw/viewform

 

 

Utolsó frissítés: 2018.11.30.